Sunday, March 24, 2013

What Happened Yesterday? Clumsy, I must say. Very clumsy !

OK babe.

Assalamualaikum and selamat sejahtera. Salam Satu Malaysia. Salam Ukhwah.

(Salam satu malaysia macam mana nak jawab? Haha, aku jawab "Salam diterima" Haha)


OK.

Semalam hari Sabtu. Aku ada tusyen. Tusyen Fizik. Aku tak taulah kenapa. Aku mengantuk gila. aku rasa sebab kelas tu, aircond dia punya angin, straight kena mata. And kelas tu was kinda silau sebab sebelah tingkap. so yeah.

Aku terjuling-juling mata nak tahan tido. Dah lah kelas one to one. It was like watching a 3D movie tau? Cikgu was in front of me all the time. Sometimes he pulled a chair and sat in front of me to show his drawing on his Galaxy Tab about the things we were learning.

Part dia duduk depan tulah paling. PERGH! Juling mata tahan ngantuk. 

Apa dia ajar aku macam blur. Syukur ada buku reference. Before going home, he asked me to do 3 exercises. Like I said earlier, SYUKUR REFERENCE BOOK ADA. Punya lah belek-belek, rupanya depan mata je!

Pastu bila dah jawab dengan jayanya, baliklah. Aku tak balik rumah terus, aku balik kedai mak aku dulu...

-story dipotong-

Abang aku ambil aku kat kedai. Lagu 20 dollars in my pocket dekat radio, we sang it together. Sort of. And danced a little bit in the car. Sort of.

Then, my bro suruh pakai seat belt sebab polis tiba-tiba muncul. 

Pastu sampai dekat depan rumah, aku ready nak turun dah. Abang aku nak keluar balik, so dia memang tak keluar kereta lah.

Aku cakap dekat dia, kalau nak pergi, tunggu sampai aku masuk rumah dulu. Aku reay nak keluar dah. Kaki kiri dah dekat luar. Tapi aku rasa macam ada benda tak nak lepaskan aku. Aku pusing belakang. Pastu baru teringat. Seat belt belum cabut daaaaa...

Aku gelak, abang aku pun gelak. :D

Pastu aku cabut seatbelt, pastu kaki kiri keluar keret, kaki kanan pun. Tiba-tiba kasut belak kanan, tapak dia tertanggal! HAHAHAHHAH



OHMAI! 

Clumsy ke apa tu aku tak taulah. :P

HAHAHAH:D
Post a Comment